Loading color scheme

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ TIPS

Πίνετε καθημερινά 4-6 ποτήρια νερό για να διατηρείται σε υγιή επίπεδα την ενυδάτωση του σώματος σας και την ελαστικότητα του δέρματος σας.

Καταναλώνετε καθημερινά τουλάχιστον 2 μερίδες φρούτων, βοηθούν τόσο στην άμυνα του ανοσοποιητικού όσο και στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

Μην παραλείπετε τα γεύματα σας, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνετε τον μεταβολισμό σας με αποτέλεσμα να δουλεύει με πιο αργούς ρυθμούς και έτσι να αυξάνεται η πιθανότητα αύξησης του σωματικού βάρους.

Καταναλώνετε σε κάθε γεύμα μια μικρή μερίδα λαχανικών. Βοηθούν τόσο στον κορεσμό όσο και στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

Σε κάθε γεύμα σας επιλέγετε να έχετε όλες τις διατροφικές ομάδες μαζί όπως: υδατάνθρακα, πρωτεΐνη & λίπος.

Τέλος, βάλτε την άσκηση στην καθημερινότητα σας. Περπατήστε 20-30’ ημερησίως.