Loading color scheme

ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Τι πρέπει να τρώνε τα παιδιά στο σχολείο;

Μια καθημερινή ανησυχία όλων των γονέων είναι τα γεύματα των παιδιών τους στο σχολείο. Τα παιδία περνούν πολλές ώρες στο σχολείο και χρειάζονται πολλή ενέργεια τόσο για τις ώρες του μαθήματος όσο και για το παιχνίδι στο διάλειμμα. Τα περισσότερα σχολικά κυλικεία δυστυχώς διαθέτουν πλήθος ανθυγιεινών επιλογών οπότε πρέπει να τα επιλέγουμε μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις. Τι θα μπορούσαμε λοιπόν να δίνουμε στα παιδιά μας στο σχολείο χωρίς να καταφεύγουμε στην εύκολη λύση των σνακ του εμπορίου?

-Τα τοστ και τα σάντουιτς αποτελούν μία κλασσική επιλογή. Μπορoύμε  τα προσαρμόσουμε στις γευστικές προτιμήσεις τους. Για βάση μπορούμε να χρησιμοποιούμε κάθε φορά διαφορετικό ψωμί (χωριάτικο, ολικής, brioche κ.α.) ακόμα και πίττες (αραβική, τορτίγια, ελληνική, κυπριακή κ.α.). Η γέμιση καλό είναι  να περιέχει μία πηγή πρωτεΐνης(αυγό, τυρί, τυρί κρέμα, γαλοπούλα, κοτόπουλο κ.α.) καθώς και λαχανικά(ντομάτα, αγγούρι, λάχανο-καρότο μαρούλι κ.α.).Καλό είναι να αποφεύγουμε το βούτυρο καθώς και τις πολύ λιπαρές σως. Μπορούμε να προτιμήσουμε μία σπιτική σως με βάση το γιαούρτι ή κάποια τυροσαλάτα.

-Κλασσικές επιλογές αποτελούν και τα αρτοσκευάσματα  τα οποία έχουμε φτιάξει εμείς σπίτι π.χ. κεικ, μπισκότα, κρουασάν καθώς και αλμυρές επιλογές όπως σπιτική πίτσα ή πίτες (τυρόπιτα, σπανακόπιτα κ.α.)

-Επιλογές όπως κριτσίνια, κουλούρι Θες/νίκης, κράκερς, μπάρες δημητριακών κ.α. είναι πολύ βολικές. Μπορούμε να τα παρασκευάσουμε στο σπίτι αλλά αν προτιμήσουμε αυτά του εμπορίου, καλύτερα να διαλέξουμε εκείνα με λίγη ή καθόλου ζάχαρη ακόμα και ολικής αν τα προτιμούν τα παιδιά.

-Ξηροί καρποί, φρούτα και στικς λαχανικών θα μπορούσαν να αποτελέσουν καθημερινές επιλογές τόσο μόνα τους όσο και συνοδευτικά με κάποιο από τα παραπάνω γεύματα.